FLASH NiCKLeR

 

Yorumlar
  1. afyonlubeladizayn diyor ki:

    Oda Resmi yapdıRmak ve FLaŞ nıck yapDıRmak ısteyen ArkaDaŞlaR http://www.SesLibugun.com a GeLip aFyQnLuBeLayı buLaRak ..ıstedıklerını yapDırabıLıRLeR tamamen ÜcretSizDiR..! TşKLeR..

  2. mezarcı diyor ki:

    bana bi flş yap kardeş

  3. nazar diyor ki:

    süüüüüperrrr coqqqq begendimmm <3

  4. mustafa diyor ki:

    KaRaCoCuq bu nike bi flas yaparmısın afyonlu bela

  5. mustafa diyor ki:

    ßy_ßéYâZßéLâ senin flas var istediqime rol veririm o flasdan banada yaparsımısın hasan bu nike ßy_ßéYâZßéLâ

  6. mustafa diyor ki:

    slm hasan hemsom yanlıs yapmısın flası hasan örneqini atıyom http://d1203.hizliresim.com/v/x/3xc2p.gif bunun gibi olucaq hasan nikimde bu ßy_ßéYâZßéLâ

  7. MAHSUN diyor ki:

    slm kekom sana zahmet bana bi tane MeCNuN nıckıyle sana zahmet paşAM

  8. Bahar diyor ki:

    slm bu nike flas nick yapabilirmisiniz rica etsem YaZ_GuLu

  9. EmRaH diyor ki:

    S’a aFYonLu KaRDéŞ SénDén ßiiR fLaS NiCK iSTiCém . YapaRSan MinnéTaR kaLıRım Sana . SuSKunReiS FLaSı waRYa iSTé Onun RéSmi Gißi oLSun Ama RénGi TuRKuaz MaviSi oLSun NiCKim ![».`øRTêGã´.«]! YapaRSan MinnéTaR kaLıRım Sana aFYonLu KaRDéŞiim

  10. serhat diyor ki:

    seLamın aLeyKüm kardes ben bu flaşın sonunda afyonlu yazıyorya onun yerine EhLi-KeyF yaparmısın ? http://d1203.hizliresim.com/v/x/3xc2p.gif

  11. EhLi-KeyF diyor ki:

    slm hasan kardeş

  12. aral diyor ki:

    Superrr.pasam. AraL ikine su hayT benim istedime rol istedime yol flasin aynisini bAna yaparmisin tsk

  13. merve diyor ki:

    slm rica etsem filaş yaparmısn MuCuqX olacak

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s